Conectart vyhlašuje Mezinárodní den call center, v rámci oslav podpoří Linku bezpečí

22. 7. 2020

V pátek 24. 7. se bude vůbec poprvé v historii konat Mezinárodní den call center. Jeho vznik iniciovalo největší tuzemské kontaktní centrum Conectart ve spolupráci s Asociací direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu s cílem poděkovat operátorům za jejich náročnou profesi. Letošní oslavy se navíc propojí s pomocí Lince bezpečí. Conectart a Generali Česká pojišťovna na její konto věnují 10 Kč za každou odpracovanou hodinu každého svého operátora.

Datum Mezinárodního dne call center oficiálně připadne na 24. 7. – jakožto odkaz na fakt, že call centra fungují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. „Conectart se dlouhodobě snaží narovnat pošramocenou pověst profese operátorů. Chce současně ale také poukázat, že jde o obor, ve kterém jde budovat dlouhodobou a profesionální kariéru,“ vysvětluje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. „Naši operátoři každý den pomáhají klientům, sdílí s nimi často náročné situace nebo jim pomáhají rychlou radou. Přes nesporně náročnou práci zůstávají optimistickým kolektivem, pro který je pomoc ostatním součástí jejich DNA. Na podpoře Linky bezpečí jsme se jednoznačně a s radostí shodli,“ dodává Miroslav Havlíček, ředitel call centra Generali České pojišťovny.

První ročník Mezinárodního dne call center je rozdělen do dvou hlavních aktivit. První z nich je finanční podpora Linky bezpečí – k pořadateli a současně největšímu provozovateli call center v tuzemsku se připojila i Generali Česká pojišťovna. Společně tento den věnují 10 Kč za každou odpracovanou hodinu každého svého operátora a operátorky ve prospěch Linky bezpečí. První ročník Mezinárodního dne call center je rozdělen do dvou hlavních aktivit. První z nich je finanční podpora Linky bezpečí – k pořadateli a současně největšímu provozovateli call center v tuzemsku se připojila i Generali Česká pojišťovna. Společně tento den věnují 10 Kč za každou odpracovanou hodinu každého svého operátora a operátorky ve prospěch Linky bezpečí. „Mezinárodní den call center vnímám jako vhodný způsob poděkování všem lidem, kteří na call centrech pracují. Je to náročná práce vyžadující velkou psychickou odolnost a výborné komunikační dovednosti. Jsem velmi hrdá na práci všech našich zaměstnanců, kteří jsou přes telefonní sluchátka pomáhají dětem a dospívajícím s jejich trápením taktéž 24 hodin denně. To si uznání opravdu zaslouží. Chci zároveň poděkovat všem, kteří se do oslav tohoto významného dne zapojí a podpoří nepřetržitý provoz našeho call centra,“ dodává Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Druhým pilířem akce je poděkování operátorům. K tomuto účelu vzniklo kampaňové video pro sociální sítě, do nějž se vedle spolupořadatele Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu zapojila i další významná česká call centra Comdata, Teleperformance, Godigital nebo slovenský Credit cell. Slova díků připojili ale i zástupci společností jako Vodafone, Airbank, MND, Samsung, Helvetia nebo Telly.

Fotografie v tiskové kvalitě naleznete zde.

Děkovné video k MDCC naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: