Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Péče o zákazníka

Kompletní zákaznická péče, provozování zákaznických linek, podpora prodeje, provozování informačních a help linek, uvítací hovory, správa věrnostních programů

Akvizice zákazníků / OMS

Aktivní vyhledávání příležitostí pro obchodníky v terénu včetně sjednávání schůzek

Marketingové průzkumy

Zjišťování okamžité i kontinuální zákaznické spokojenosti, monitoring kvality zákaznického servisu

Konzultační služby

Poradenství a konzultace v oblasti efektivního řízení call center, trénink komunikačních i prodejních dovedností operátorů/prodejců

Naše služby

Péče o zákazníka / Back Office služby

Kompletní zákaznická péče, provozování zákaznických linek, podpora prodeje, provozování informačních a help linek, uvítací hovory, správa věrnostních programů

Akvizice zákazníků / OMS

Aktivní vyhledávání příležitostí pro obchodníky v terénu včetně sjednávání schůzek

 

Marketingové průzkumy

Zjišťování okamžité i kontinuální zákaznické spokojenosti, monitoring kvality zákaznického servisu

Konzultační služby

Poradenství a konzultace v oblasti efektivního řízení call center, trénink komunikačních i prodejních dovedností operátorů/prodejců

 

Conectart v číslech

Conectart v číslech Conectart v číslech Conectart v číslech Conectart v číslech více než 20 mil. odbavených transakcí   více než 45 realizovaných projektů   3 lokality   více než 350 aktivních operátorů  

Co je nového?

 
Komunikace v případě krize je důležitá, Conectart pomohl vydavatelům deníků

Komunikace v případě krize je důležitá, Conectart pomohl vydavatelům deníků

28. 2. 2018

Vydavatelské společnosti postihla v lednu krize s doručováním novin předplatitelům. Příčinou byl přechod k novému distributorovi tisku, od České pošty k PNS, která neměla zajištěn dostatek doručovatelů. Nedoručení novin desítkám tisíc předplatitelů v ČR způsobilo zahlcení zákaznických linek. Conectart poskytl vydavatelstvím při řešení situace 40 operátorů.

Více
Strom splněných přání pro azylový dům v Jiřetíně pod Jedlovou

Strom splněných přání pro azylový dům v Jiřetíně pod Jedlovou

21. 12. 2017

Vánoční svátky jsou časem splněných přání. Pro některé z nás však nejsou tak snadno dosažitelná. Zaměstnanci společností Conectart, s.r.o., Quality Brands, s.r.o. a 1. Sociálním družstvem zdravotně postižených, letos spojily své síly a rozhodli se splnit vánoční přání dětí, které žijí se svými maminkami v azylovém domě sv. Máří Magdalény v Jiřetíně pod Jedlovou. 

Více
Work – life balance, nástroj firem na spokojené zaměstnance?

Work – life balance, nástroj firem na spokojené zaměstnance?

20. 11. 2017

Společnosti si stále více uvědomují, jak významný podíl na jejich úspěchu a vysoké produktivitě hraje spokojenost a zdraví zaměstnanců. Z letošního průzkumu pro server universum.com provedeného mezi patnácti tisíci českých vysokoškolských absolventů vyplynulo, že work – life balance je nezbytnou součástí jejich budoucího pracovního procesu.

Více

Přihlášení k odběru novinek

Multikanálová komunikace

Obsloužíme vaše zákazníky bez ohledu na jejich preference komunikace s vámi.

Multikanálová komunikace Sociální 
sítě
Příchozí 
volání
SMS E-mailová 
komunikace
Odchozí 
volání
 
 

Kontaktní formulář

* údaje označené tímto znakem jsou povinné

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: