Conectart rozšiřuje
své klientské portfolio o Vodafone

8. 4. 2019

Jedno z největších call center, společnost Conectart v České republice zahajuje novou spolupráci s firmou Vodafone. Od ledna přebralo kontrolu nad kompletním zákaznickým servisem mobilního operátora. Stěžejním cílem bude zajistit co nejkvalitnější péči o zákazníky, kterých se měsíčně na zákaznické centrum obrací zhruba 21 tisíc.

„Spolupráce s předními a významnými společnostmi, jako je Vodafone, si velmi vážíme, protože upevňuje naši pozici na trhu a podporuje naši dlouhodobou strategii — být lídrem v oblasti kontaktních center nejen v Česku, ale i v Evropě. Chceme, aby zákazníci nepociťovali žádnou změnu, respektive pouze tu pozitivní. Vše by mělo fungovat rychleji a efektivněji. Pevně věřím, že díky tomu budeme pro Vodafone spolehlivým partnerem,“ přibližuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Pod projekt Vodafone spadá celkem 62 pracovníků, kteří měsíčně vyřídí přibližně 21 000 příchozích hovorů společně s dalšími požadavky. Starají se o zákazníky od dobíjecích karet, přes běžné dotazy týkající se vyúčtování nebo nastavení služeb, až po péči o klíčové firemní klienty. Celkem 38 agentů obsluhuje příchozí linku péče o zákazníky. Dalších 9 agentů má na starosti back office. Jednotky operátorů potom proaktivně komunikují smožnými budoucími klienty. Vneposlední řadě je součástí spolupráce obsluha prodejního eShop chatu, který 2 agenti Conectart zajišťují exkluzivně jako jediní ve Vodafone.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: