Péče o zákazníka

Kompletní zákaznická péče, provozování zákaznických linek, podpora prodeje, provozování informačních a help linek, uvítací hovory, správa věrnostních programů

Akvizice zákazníků / OMS

Aktivní vyhledávání příležitostí pro obchodníky v terénu včetně sjednávání schůzek

Marketingové průzkumy

Zjišťování okamžité i kontinuální zákaznické spokojenosti, monitoring kvality zákaznického servisu

Konzultační služby

Poradenství a konzultace v oblasti efektivního řízení call center, trénink komunikačních i prodejních dovedností operátorů/prodejců
Slider

Naše služby

Péče o zákazníka / Back Office služby

Kompletní zákaznická péče, provozování zákaznických linek, podpora prodeje, provozování informačních a help linek, uvítací hovory, správa věrnostních programů

Akvizice zákazníků / OMS

Aktivní vyhledávání příležitostí pro obchodníky v terénu včetně sjednávání schůzek

Marketingové průzkumy

Zjišťování okamžité i kontinuální zákaznické spokojenosti, monitoring kvality zákaznického servisu

Konzultační služby

Poradenství a konzultace v oblasti efektivního řízení call center, trénink komunikačních i prodejních dovedností operátorů/prodejců

Conectart v číslech

Conectart v číslech Conectart v číslech Conectart v číslech Conectart v číslech více než 20 mil. odbavených transakcí ročně   více než 100 realizovaných projektů   5 lokalit   více než 700 aktivních operátorů  

Co je nového?

Přihlášení k odběru novinek

Multikanálová komunikace

Obsloužíme vaše zákazníky bez ohledu na jejich preference komunikace s vámi.

Multikanálová komunikace Sociální  sítě Příchozí  volání SMS E-mailová  komunikace Odchozí  volání

Kontaktní formulář

*
*
*
*
* údaje označené tímto znakem jsou povinné
 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: