Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Novinky

Vláda schválila věcný záměr novely, která omezí prodeje po telefonu

Vláda schválila věcný záměr novely, která omezí prodeje po telefonu

27. 9. 2017

Máte strach, že po telefonu uzavřete smlouvu, ze které se vyklube nějaký nevýhodný obchod? Nebo že si pod tlakem operátora objednáte něco, co jste vlastně nechtěli? Podle navrhované novely zákona se smlouva uzavřená po telefonu stane závaznou, až když ji skutečně fyzicky podepíšete.

Více
GDPR dává razantní stopku neférovým call centrům

GDPR dává razantní stopku neférovým call centrům

7. 9. 2017

Činnost call center zahrnuje každodenně tisíce hovorů, práci s obsáhlými databázemi zákazníků a tedy i nepochybně zacházení s osobními údaji. Oblast s těmito citlivými daty se u nás v ČR doposud řídí zákonem o ochraně osobních údajů, od května 2018 však EU zavede nové nařízení s přísnějšími pravidly, která povedou k jedinému – na trhu přežijí jen férová call centra.

Více
Conectart kupuje Quality Brands

Conectart kupuje Quality Brands

27. 7. 2017

Conectart se spojuje s Quality Brands (QB) a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních služeb. V současné době je Conectart jedním z největších domácích kontaktních center – poskytovatelů služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO). Díky nové akvizici nyní atakuje první příčku na trhu.

Více
Speech to text – obsahová a kontextová analýza hovoru

Speech to text – obsahová a kontextová analýza hovoru

7. 4. 2017

Kontaktní centra už dávno nejsou jen telefonní ústřednou, kde se vyřizují různé telefonické požadavky zákazníků. Kontaktní centra se nyní stávají nástrojem pro, zajištění maximální spokojenosti zákazníků, optimalizaci nákladů, zvyšování zisku.

Více
Home office, budoucnost nebo minulost?

Home office, budoucnost nebo minulost?

22. 3. 2017

Jedním z nejžádanějších pracovních benefitů se v posledních letech bezesporu stává možnost práce z domova, tzv. home office. Především mezi mladšími lidmi se možnost pracovat z domova stává dokonce rozhodujícím faktorem pro přijetí konkrétní pracovní pozice. Navrhovaná novelizace však zaměstnavatelům svazuje ruce. Je možné, že se práce z domova stane v ČR opět spíše výjimkou?

Více
Nasazujeme technologii WebRTC

Nasazujeme technologii WebRTC

17. 1. 2017

V lednu tohoto roku jsme na trhu práce začali nabízet pracovní pozice na bázi Home Office agentů - tedy práci z domova. Jako první call centrum v České republice jsme pro tento účel nasadili technologii WebRTC.

Více
Novelizace zákoníku práce – Home office agenti

Novelizace zákoníku práce – Home office agenti

21. 3. 2017

Připravovaná novelizace zákoníku práce, která má nabýt účinnosti k 1. 7. 2017, konkrétně část regulace způsobu práce z domova, bude mít zcela jistě dopad na řadu firem, které mají se „vzdálenými“ zaměstnanci uzavřenou jakoukoli písemnou dohodu. Jaké dopady lze očekávat při uplatňování regulí?

Více
 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: