Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Nasazení technologie WebRTC

17. 1. 2017

V lednu tohoto roku jsme na trhu práce začali nabízet pracovní pozice na bázi Home Office agentů - tedy práci z domova. Jako první call centrum v České republice jsme pro tento účel nasadili technologii WebRTC.

Tato technologie umožňuje komunikaci v reálném čase mezi webovým prohlížečem a serverem a eliminuje nutnost instalovat do počítače operátora další programy. Postačí moderní webový prohlížeč a není tím pádem ani nutné mít pod firemní kontrolou PC koncového uživatele. Technologie WebRTC podporuje také audio a video, což otevírá prostor pro další využití v rámci nových projektů (screen sharing, cobrowsing, atd.).

Doposud se tato technologie používala spíše jako „proof of concept“. Conectart je tedy průkopníkem s praktickým využitím této technologie v produkčním prostředí. Podstatnou výhodou nasazení tohoto řešení je možnost řízení kvality on-line, vysoká míra zabezpečení a také značné úspory na nákladech spojených s doplňkovým nákupem SW a HW při rozšiřování kapacit operátorů.

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: