Největší české call centrum vstupuje na slovenský trh

28. 1. 2020

Společnost Conectart provozující největší call centra v Česku vstoupila na konci loňského roku na slovenský trh. Mezi prvními klienty, pro které začala zajišťovat služby kontaktního centra na tamějším trhu, je například značka Nespresso, kterou zastupují i v ČR. Conectart logicky začal vyjednávat o spolupráci i s dalšími subjekty, nejdále je s klienty z oblasti pojišťovnictví a bankovnictví.

Outsourcování služeb není žádné novum. Ovšem stále rostoucí tlak na vysokou kvalitu a nízké ceny nutí společnosti k maximální výtěžnosti externích dodavatelů. Kulturní a jazyková blízkost českého a slovenského trhu je v tomto ohledu neoddiskutovatelnou výhodou a příležitostí pro slučování zakázek pod jednoho dodavatele. „Pro sloučení zákaznického servisu českého a slovenského trhu jsme se rozhodli, protože jsme velice spokojení s kvalitou služeb dodávaných Conectartem. Takovéto řešení je pro nás navíc mnohem efektivnější a přináší i finanční úspory. Byl to pro nás logický krok,“ říká Lucie Horešovská Chrástecká, Customer Relationshiop Centre Manager ze společnosti Nestlé.

Conectart na českém trhu působí přes 10 let a mezi svými klienty už přivítal celou řadu významných společností v čele se značkami Samsung, Vodafone, AmRest, cestovní kanceláří Fischer nebo MND. Důvěru si získává profesionalitou a férovým přístupem, při němž klade zvláštní důraz na management kvality a bezpečnost informací. Conectart je jedno z mála kontaktních center, které se pyšní certifikátem managementu kvality ISO 9001, a doposud jediné, jež drží certifikaci ISO 27001 dokládající vysokou míru bezpečnosti dat.

„Slovenským zákazníkům nabízíme flexibilitu, rychlost při jednání a realizaci. Navíc jsme velmi aktivní během dodávek projektu, což jsou našimi současnými klienty nejčastěji citované výhody spolupráce. Přinášíme do ní moderní technologie, nové postupy a samozřejmě mnohaleté zkušenosti z českého trhu,“ dodává k možné spolupráci na slovenském trhu Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart.

Fotografie naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: