• Novinky

    • 3 mýty, které se rozšířily o GDPR ještě před vstupem v účinnost

      Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation) neboli GDPR je nová legislativní úprava EU, která vstoupí v účinnost 25. 5. 2018. GDPR se například úzce dotýká činnosti call center, a to zejména kontaktování nových potenciálních zákazníků. Proto jsme oslovili společnost Conectart a zeptali jsme se jich na chyby, se kterými se často setkávají.

    • Lidský hlas robot jen tak nenahradí

       

      Zájem o služby externích call center v Česku roste. Využívají je velké skupiny i malé e-shopy. V době rekordně nízké nezaměstnanosti tak například nemusejí shánět lidi a ušetří. „Na co by museli najít a vyškolit člověka třeba za dvacet tisíc korun a další odvody za měsíc, my zvládneme za polovinu,“ říká Petr Studnička, šéf společnosti Conectart, jednoho z největších provozovatelů call center v Česku.

    • I malé firmy si mohou pořídit call centrum. Conectart nově nabízí Inboundové balíčky

      Conectart přichází s novým řešením pro malé a střední firmy, které si nemohou dovolit provozovat vlastní zákaznickou linku a call centrum. Tato služba je sestavena na míru, pro potřeby každé firmy. V rámci Inboundového balíčku klient získává obsluhu linky profesionálními operátory, vedené zkušeným supervizorem, kompletní reporting a monitoring hovorů a audit kvality.

    • Komunikace v případě krize je důležitá, Conectart pomohl vydavatelům deníků

      Vydavatelské společnosti postihla v lednu krize s doručováním novin předplatitelům. Příčinou byl přechod k novému distributorovi tisku, od České pošty k PNS, která neměla zajištěn dostatek doručovatelů. Nedoručení novin desítkám tisíc předplatitelů v ČR způsobilo zahlcení zákaznických linek. Conectart poskytl vydavatelstvím při řešení situace 40 operátorů.

    • Strom splněných přání pro azylový dům v Jiřetíně pod Jedlovou

      Vánoční svátky jsou časem splněných přání. Pro některé z nás však nejsou tak snadno dosažitelná. Zaměstnanci společností Conectart, s.r.o., Quality Brands, s.r.o. spolu s 1. Sociálním družstvem zdravotně postižených letos spojili své síly a rozhodli se splnit vánoční přání dětí, které žijí se svými maminkami v azylovém domě sv. Máří Magdalény v Jiřetíně pod Jedlovou.

    • Work – life balance, nástroj firem na spokojené zaměstnance?

      Společnosti si stále více uvědomují, jak významný podíl na jejich úspěchu a vysoké produktivitě hraje spokojenost a zdraví zaměstnanců. Z letošního průzkumu pro server universum.com provedeného mezi patnácti tisíci českých vysokoškolských absolventů vyplynulo, že work – life balance je nezbytnou součástí jejich budoucího pracovního procesu.

    • Vláda schválila věcný záměr novely, která omezí prodeje po telefonu

      Máte strach, že po telefonu uzavřete smlouvu, ze které se vyklube nějaký nevýhodný obchod? Podle navrhované novely zákona se smlouva uzavřená po telefonu stane závaznou, až když ji fyzicky podepíšete. Ministerstvo průmyslu a obchodu s ministerstvem spravedlnosti předložilo věcný záměr novelizace zákona o ochraně spotřebitele s cílem zvýšení ochrany práv spotřebitelů.

    • GDPR dává razantní stopku neférovým call centrům


      Činnost call center zahrnuje každodenně tisíce hovorů, práci s obsáhlými databázemi zákazníků a tedy i nepochybně zacházení s osobními údaji. Oblast s těmito citlivými daty se u nás v ČR doposud řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, od května příštího roku však EU zavede nové nařízení s přísnějšími pravidly, která povedou k jedinému – na trhu přežijí jen férová call centra.

    • Conectart kupuje Quality Brands


      Conectart se spojuje s Quality Brands (QB) a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních služeb.
      V současné době je Conectart jedním z největších domácích kontaktních center – poskytovatelů služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO). Díky nové akvizici nyní atakuje první příčku na trhu.

    • Speech to text – obsahová a kontextová analýza hovoru


      Kontaktní centra už dávno nejsou jen telefonní ústřednou, kde se vyřizují různé telefonické požadavky zákazníků.

      Kontaktní centra se nyní stávají nástrojem pro zajištění maximální spokojenosti zákazníků, optimalizaci nákladů, zvyšování zisku.

    • Home office, budoucnost nebo minulost?

      Jedním z nejžádanějších pracovních benefitů se v posledních letech bezesporu stává možnost práce z domova, tzv. home office. Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR ovšem připravilo novelu zákoníku práce, která má od 1. 7. 2017 podstatně změnit mimo jiné i pravidla flexibilního zaměstnávání. Navrhovaná novelizace však zaměstnavatelům svazuje ruce. Je možné, že se práce z domova stane v ČR opět spíše výjimkou?

    • Novelizace zákoníku práce – Home office agenti


      Připravovaná novelizace zákoníku práce, která má nabýt účinnosti k 1. 7. 2017, konkrétně část regulace způsobu práce z domova, bude mít zcela jistě dopad na řadu firem, které mají se „vzdálenými“ zaměstnanci uzavřenou jakoukoli písemnou dohodu.


    • Nasazujeme technologii WebRTC


      V lednu tohoto roku jsme na trhu práce začali nabízet pracovní pozice na bázi Home Office agentů - tedy práci z domova.

      Jako první call centrum v České republice jsme pro tento účel nasadili technologii WebRTC.


  •  
     

    Transforms How You Spend Time

    Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

    Patří sem převážně procesy v oblasti: