Navigace v hlasových stromech na zákaznických linkách pomocí klávesnice telefonu je snad jednou z nejstarších historických pozůstalostí v telefonních službách. Proto tento způsob nahrazujeme technologií call steeringu, která je schopna nasměrovat zákazníky přímo na ty správné operátory Vašeho kontaktního centra, a to prostřednictvím prostého vyslovení požadované volby do telefonu.
Na co všechno se dá call steering využít? Tak například:
Jednou z velkých výhod call steeringu je přímá dostupnost technologie rovnou ve vaší aplikaci Daktela V6. Není třeba nic doinstalovávat nebo složitě implementovat, stačí jen funkcionalitu povolit, během pár minut nastavit, a máte call steering aktivní se vším všudy.
Technologické demo aplikace call steering si můžete sami vyzkoušet na této stránce.
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.