Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Zákaznický servis

„Zákazníci, stejně jako srdce,
jsou tam, kde si jich váží.“ (M. LeBoeuf)

Nabízíme profesionální služby externího kontaktního centra (call centra), které v sobě spojují tradiční a moderní způsoby komunikace s ohledem na vývoj technologií a digitalizaci trhu (multikanálová komunikace).

Původní koncept obsluhy zákazníků se s postupem digitalizace mění. S nástupem nových technologií se mění i celkový způsob komunikace a očekávání zákazníků. Zákazníci čím dál tím častěji očekávají osobní přístup. Tedy takovou komunikaci, která jim dává pocit jedinečné péče a znalosti jejich konkrétních potřeb. Očekávají také rychlost zpětné vazby, která jim dává pocit kvalitní péče. Těmto trendům velmi pružně přizpůsobujeme technické parametry našich služeb.

Komplexní péče o vaše zákazníky:

  • provoz speciálních linek (zákaznická linka, informační linka, helpdesk),
  • správa věrnostních programů (soutěže, speciální nabídky, slevové akce, direct mailing),
  • podpora prodeje – Prodej doplňkových služeb/produktů (objednávková linka, prodej po telefonu – x-sell, up-sell, telemarketing),
  • Back Office služby.

Speciální linky:

  • Zajišťujeme zákaznické linky, informační linky, helpdesky, objednávkové linky.
  • Provoz speciálních linek je v režimu 24/7.

Díky dlouholetým zkušenostem s provozem informačních linek (1188) nabízíme skutečně profesionálně vedené služby zákaznického servisu na všech typech speciálních linek.

Podpora prodeje:
Pasivní telemarketing (příchozí hovory/zprávy) představuje komplexní obsluhu příchozích volání (e-mailů, chatů, SMS) a jejich následné zpracování. Nejčastěji se jedná o poskytování informací o produktech či službách, vyřizování reklamací a stížností, technickou podporu, přijímání objednávek včetně proaktivní nabídky produktů či služeb (cross-sell, up-sell).

Výhody outsourcingu zákaznického servisu:

  • nižší náklady na provoz (personální, energie, prostory),
  • bez nutnosti investic do vlastních technologií,
  • neřešíte personální problematiku (fluktuace, absence, školení, nábory),
  • garantovaná kvalita služeb a flexibilita (možnost kontroly kvality a úpravy parametrů služby kdykoli během procesu),
  • okamžitá zpětná vazba na marketingové kampaně,
  • rychlost odbavování příchozích hovorů – zákazník nečeká (SLA).

Používané technologie:
Disponujeme komplexním a moderním vybavením, které současné technologie kontaktních center nabízí a které umožňují on-line kontrolu kvality služeb:

  • IVR,
  • routing/směrování příchozích hovorů dle požadavků partnera,
  • zabezpečení dat,
  • nahrávání hovorů,
  • analýza hlasu – „Speech to text“,
  • biometrie,
  • Web RTC.

Příchozí hovory, chaty, e-mailová komunikace, sociální sítě -> všechny tyto komunikační kanály je schopen zpracovávat stejný operátor.

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: