Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Akvizice zákazníků

„Než si vytvoříte publikum, musíte se rozhodnout, kdo v něm má sedět.“ (D. Halpern)

Akvizice nových zákazníků se může stát poměrně nákladnou činností, pokud nemáte dostatečné znalosti zákaznických segmentů vašich potenciálních klientů.

Naše zkušenosti vám pomohou optimalizovat náklady spojené s marketingovými kampaněmi na podporu prodeje a oslovit jen klienty s velkým potenciálem pro uzavření obchodu (B2B i B2C).

Nástroje pro akvizice:

Model akvizičního procesu:

  • analýza produktu (parametry, insight),
  • analýza cílové skupiny koncových zákazníků a trhu,
  • výběr báze potenciálních zákazníků – může být podpořeno multikanálovou marketingovou kampaní pro získání dalších leadů (Call to action),
  • výběr vhodného komunikačního kanálu dle preferencí zákazníků (multikanálová komunikace) a sestavení vhodného týmu (výběr operátorů dle specifikace projektu),
  • Lead Generation – výběr obchodních příležitostí z celkové databáze,
  • zahájení prodeje produktů do firem i domácností (B2B, B2C) na schválené leady,
  • sběr zpětné vazby z trhu – možnost přenastavit parametry kampaně.
 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: