Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Back Office služby

„Kvalita znamená dělat to dobře, i když se nikdo nedívá.“ (H. Ford)

Poskytujeme širokou škálu administrativní agendy spojené s podporou zákaznického servisu. Tato služba je tedy nejčastěji využívána jako součást Zákaznické péče, ale může být využívána i samostatně podle individuálních potřeb klienta. Samozřejmostí je také kompletní zajištění digitalizace a kompletace dokumentů včetně zadávání dat do systémů a správa databází.

V rámci služby Back Office pro vás zajistíme:

  • zpracování elektronických dotazů a požadavků,
  • archivaci dokumentů,
  • aktualizaci a správu databází (kontaktních osob, techniků, servisů, údaje o stávajících zákaznících),
  • řešení stížností, reklamací a vyúčtování písemnou formou,
  • digitalizaci pošty a dokumentů,
  • realizaci spotřebitelských soutěží a správu věrnostních programů,
  • zadávání a kontrolu nových vstupních informací o potenciálním zákazníkovi, který volá na linku (tzv. generování leadů),
  • verifikační hovory,
  • ověření kvality prodeje.

Jaké jsou výhody služby?

  • citelná úspora provozních nákladů,
  • kvalitní technická podpora,
  • snížení personálních nákladů, nebo efektivnější využívání lidských zdrojů v organizaci.
 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: