Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Konzultační služby

„Prodej je proces. Proces budování vztahů, obrácení skeptika v zastánce a proměny neznámého člověka v přítele“ (S. W. Martin)

Poskytujeme poradenství a konzultace v oblasti organizace a řízení kontaktních center (call center). Naše znalosti se opírají o více než desetiletou zkušenost s provozem call center.

Poradíme vám, jak:

  • zvýšit efektivitu u příchozích hovorů - inbound (marketingová strategie, která k vám přivede zákazníky, a to díky zajímavému, kvalitnímu a přesně zacílenému obsahu a informacím) nebo odchozích hovorů - outbound provozu (marketingová strategie, která zajistí precizní odchozí komunikaci se zákazníkem: informace o nových produktech, službách, šíření povědomí o značce apod.),
  • nastavit motivační systém a interní procesy,
  • dělat úspěšný nábor nových zaměstnanců kontaktního centra (call centra),
  • založit nové interní kontaktní centrum (call centrum),
  • rozšířit služby stávajícího kontaktního centra (call centra).

Jaké jsou výhody služby?

  • díky dlouholetým zkušenostem v oblasti řízení velkých kontaktních center (call center) a předběžné analýze služeb vašeho kontaktního centra dokážeme připravit návrh dalších kroků pro zvýšení efektivity vašeho provozu.
 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: