Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

Double Touch Method

„Úspěch záleží na tom, jak zareagujete na neočekávané příležitosti.“ 
(Ross Perot)

Metoda oslovování potenciálního zákazníka na dvě fáze se ukázala jako ideální způsob, jak u zákazníka zajistit pozitivní vnímání nabídky už při prvním kontaktu a minimalizovat negativní reakce na nabídku, ať už telefonickou nebo písemnou. 
Tato metoda tedy odbourává bariéry na straně zákazníka a umožňuje následné personifikování nabídky dle preferencí zákazníka získaných z prvního oslovení.

Před zahájením samotné komunikace s potenciálními zákazníky, je vždy nutné předem pečlivě analyzovat zákaznickou databázi a vybrat nejvhodnější cílovou skupinu. Není tedy vhodné plošné oslovování klientů. Dle klientovy specifikace produktu/služby a upřesnění cílové skupiny, umíme už v této fázi odfiltrovat zákazníky s nízkým potenciálem a zaměřit se jen na takové zákazníky, kteří mají skutečně velký potenciál.

  • První kontakt operátorem – základní průzkum preferencí klienta – jednoduchý dotaz na zájem klienta o produkt, službu, řešení nebo úsporu a následné předání kontaktu specialistovi pro druhý kontakt.
  • Druhý kontakt specialistou – na základně zpětné vazby z prvního oslovení předloží specialista zákazníkovi již konkrétní nabídku, případně doplní potřebné informace – uzavření obchodu.

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: