European Contact Centre
and Customer Service Awards

2023

2022

2021
1. místo v kategorii Inovace a Technologie za krizový management projektu s e-shopem Rohlik.cz
3. místo v kategorii Best Cross-Functional Collaboration za projekt Sčítání 2021
3. místo v kategorii Malých zákaznických týmů za projekt se společností Samsung Electronics
3. místo za CSR projekty realizované s Linkou bezpečí

2020
1. místo v kategorii Responding in a Crisis - Best partnership solution – za spolupráci s Rohlik.cz
3. místo v kategorii Best Customer Service Team – Samsung
3. místo v kategorii Giving Something Back za CSR projekt realizovaný ve věznici pro Linku bezpečí

2019
2. místo v kategorii Best Outsourcing Partnership společně se Samsung

Czech Contact Center Award

2021
2. místo v kategorii Klient za projekt Sčítání 2021
3. místo v kategorii Osobnost kontaktního centra – Petra Boumová
3. místo v kategorii Technologie za projekt Smart IVR pro zákaznickou linku značky Samsung

2020
1.místo v kategorii Lidé za kampaň Boříme mýty
2. místo v kategorii Klienti za spolupráci s Rohlik.cz
2. místo v kategorii Technologie za projekt „Spokojený zákazník Samsung“
3. místo operátor roku – Šárka Štroblová
3. místo v kategorii Klienti za E-Promoter pro Samsung

2019
1.místo v kategorii Klienti za projekt Implementace Whatsapp komunikace ve spolupráci se  společností Samsung
2. místo v kategorii Klienti
2. místo v kategorii Technologie
3. místo v kategorii Klienti za projekt E-learning
3. místo v kategorii Lidé za projekt HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů
3. místo v kategorii Technologie za projekt Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu

2018
1.místo v kategorii Inbound projekty za aplikaci VizionAR
1.místo v kategorii Zvláštní projekty za aplikaci VizionAR
2. místo v kategorii New Media za HR Chatbot
2. místo v kategorii Outbound projekty za projekt HR Chatbot

2017
1.místo v kategorii Outbound projekty za technologie Speech To Text
3. místo v kategorii Inbound projekty za program na plánování směn Aristotelos

2015
1.místo v kategorii Inbound projekty za linku 1188

Jaké služby vám můžeme nabídnout?

Zákaznická péče

Mnoho let praxe nás naučilo odpovídat snad úplně na vše. Ať už vaši zákazníci potřebují zjistit stav zásilky, doptat se na produkt, reklamovat zboží, poradit s elektronikou, sjednat pojištění nebo si zařídit úvěr, naši profesionální operátoři se o ně postarají. V péči o zákazníky si věříme a věří nám i naši klienti.

Co nabízíme navíc?

Omnichannel komunikace

Pro komunikaci se zákazníky používáme kromě telefonu i maily, webchaty, sociální sítě nebo třeba stále oblíbenější WhatsApp, a to vše přehledně v jednom systému.

Multijazyčnost

S vašimi zákazníky se dorozumíme až ve 14 jazycích, a to díky našemu mezinárodnímu pokrytí.

Akvizice zákazníků

Získávat nové zákazníky není jednoduché a prodávat po telefonu je ještě těžší. My vám s tím ale rádi pomůžeme. Umíme pracovat s daty, máme ty nejlepší prodejce a mnoha firmám jsme dokázali, že jejich prodejní výsledky dokážeme zvýšit. Disponujeme obrovským množstvím vlastních kontaktů, ale zároveň dokážeme pracovat i s těmi vašimi. A co více – i u prodejů jsme lidští.

Leadování

Prodávejte pouze zákazníkům, kteří mají vědomý a aktuální zájem o vaši službu či produkt. Generovat leady náhodným způsobem není náš styl. Námi oslovení zákazníci budou vždy vědět, s čím a proč je vaše firma kontaktuje. Umíme B2C i B2B leady, a to v množství, které vám bude vyhovovat.

Domlouvání obchodních schůzek

Vašim obchodníkům ulehčíme od obvolávání potenciálních zákazníků a plánování schůzek, takže jim zbyde více času pro uzavírání obchodů. Schůzky dokážeme obchodníkům plánovat přímo do jejich kalendáře, čímž je celý proces ještě efektivnější. K dispozici navíc budete mít veškeré nahrávky hovorů, takže vše bude pod vaším dohledem.

Back Office

Back Office je ideální doplněk k ostatním službám, kdy vám dokážeme zajistit plynulou komunikaci a péči o zákazníka během celého obchodního procesu. Umíme pomoci s digitalizací dokumentace, objednávkovým systémem nebo zpracováním dokumentů.

Konzultace

O naše zkušenosti se rádi podělíme. Rádi vám poradíme s tím, jak své call centrum efektivněji řídit nebo dosahovat lepších výsledků, můžeme vám optimalizovat procesy a zefektivnit provoz call centra nebo proškolit vaše operátory na komunikační či prodejní dovednosti.

Inovace

Voicebot, Chatbot, SMART IVR, SPEECH TO TEXT, WhatsApp... Neustále posouváme hranice zákaznické zkušenosti a vymýšlíme, co dále zlepšovat. Dokonce jsme za to získali řadu cen.


Co dokážeme nabídnout ke všem našim službám?

Důkladný reporting

Denní čísla, měsíční sumáře, online náhledy přesně tak, jak jste zvyklí provoz sledovat a vyhodnocovat.

Certifikace

Díky ČNB certifikaci pro zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů a zprostředkovatele dle zákona o distribuci pojištění a zajištění jsme vhodným partnerem i pro banky a pojišťovny.

ISO standardy a vysoké zabezpečení

Máme nejen ISO 9001, které je zaměřené především na kvalitu našich služeb, ale i ISO 27001, na které často nedosáhnou ani banky. Jde o zabezpečení dat a informací ve společnosti. Naše procesy a bezpečnostní opatření jsou na vysoké úrovni a není třeba se ničeho obávat. Ručíme za to, že vaše data i data vašich zákazníků jsou u nás v bezpečí.

Ohromnou flexibilitu

Když se něco pokazí a potřebujete spustit krizovou linku, máte měsíční promo akci s nutností navýšit dočasně kapacity, je vánoční shon a nestíháte nebo naopak potřebujete rychle snížit náklady, dokážeme vám díky naší vysoké kapacitě rychle pomoci.

Naše webová stránka používá cookies
K analýze návštěvnosti našeho webu využíváme soubory cookies, což jsou malé textové soubory ukládané do vašeho počítače nebo mobilního zařízení. Kliknutím na Přijmout všechny cookies souhlasíte s tím, že můžeme užívat veškeré typy cookies. Chcete-li ale povolit užívání pouze některých typů cookies, můžete tak učinit v sekci Nastavení cookies. Kliknutím na Nepříjmout cookies můžete odmítnout uživání všech cookies s výjimkou těch, které jsou pro fungování webu potřebné.
Odmítnout vše
přijmout všechny
Nastavení cookies
Nastavení cookies

Vaše soukromí
Na našich webových stránkách využíváme cookies, pomocí kterých měříme a analyzujeme návštěvnost našeho webu. Tyto cookies mohou zahrnovat informace přímo o Vás, o Vašich jednotlivých preferencích nebo o Vámi využívaném zařízení. Protože ale respektujeme Vaše právo na soukromí, můžete se rozhodnout některé typy cookies nepovolit. Další podrobné informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje v podobě souborů cookie, naleznete v sekci Více informací o cookies.

K uložení voleb, které jste nastavili ve menu ,,Nastavení cookies", bude třeba rovněž vytvořit soubor cookie. Z toho vyplývají dva důsledky:

1) Pokud odstraníte ve Vašem internetovém prohlížeči všechny soubory cookie, budete muset předvolby pro naše webové stránky nastavit znovu; a
2) Přejdete-li na jiné zařízení nebo internetový prohlížeč, rovněž nám budete muset své předvolby sdělit znovu.

Řízení předvoleb poskytování souhlasu
+
výkonové cookies
Tyto cookies nám umožňují počítat návštěvy a zdroje návštěvnosti na našich webových stránkách, abychom mohli měřit a zlepšovat jejich výkon. Pomáhají nám zjišťovat, jaká část našich webových stránek je nejvíce, či nejméně oblíbená, a současně nám umožňují sledovat, jak se návštěvníci po stránkách pohybují. Veškeré informace, které tyto cookies shromažďují, jsou souhrnné, a tudíž anonymní. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme disponovat informacemi o využívání našich stránek a budeme mít ztížené jejich zlepšování.

potvrdit moje volby