Akvizice zákazníků
„Než si vytvoříte publikum, musíte se rozhodnout, kdo v něm má sedět.“
(D. Halpern)
„Než si vytvoříte publikum, musíte se rozhodnout, kdo v něm má sedět.“
(D. Halpern)
Akvizice nových zákazníků se může stát poměrně nákladnou činností, pokud nemáte dostatečné znalosti zákaznických segmentů vašich potenciálních klientů.
Naše zkušenosti vám pomohou optimalizovat náklady spojené s marketingovými kampaněmi na podporu prodeje a oslovit jen klienty s velkým potenciálem pro uzavření obchodu (B2B i B2C).
Nástroje pro akvizice:
Model akvizičního procesu:
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.