Multikanálové kampaně
„Když jen kopírujete ostatní, vaše vlastní jedinečnost nemůže zářit.“
Jenny Shih
„Když jen kopírujete ostatní, vaše vlastní jedinečnost nemůže zářit.“
Jenny Shih
Multikanálové kampaně v podání našeho kontaktního centra mohou být doplňkem vašich stávajících 360° marketingových komunikačních kampaní.
Na základě vstupní analýzy jsem schopni navrhnout vám řešení, jak například navýšit počet zákazníků se skutečným potenciálem nebo zvýšit prodeje, například v rámci vaší jednorázové akce.
Je tedy možné využívat kombinaci námi poskytovaných služeb, které jsme schopni individuálně poskládat do funkčního balíčku Multikanálové kampaně tak, abychom maximalizovali dosažení definovaného cíle (zvýšení prodeje, zvýšení povědomí o značce nebo produktu, nábory daného počtu zaměstnanců, průzkum trhu, rozšíření databáze, navýšení počtu fanoušků na vašem Facebook profilu apod.). K tomu využíváme naše stávající služby, ale jsme schopni i určité diverzifikace služeb, pokud to bude znamenat zvýšení efektu kampaně. Stále také hledáme nové technologie a metodiky, které následně zvyšují celkovou efektivitu našich služeb.
Při multikanálových kampaních kombinujeme například tyto služby:
Díky této kombinaci různých komunikačních kanálů realizujeme pro naše klienty takové kampaně, které mají potenciál pro zadavatele z hlediska zvýšení prodejů nebo třeba zvýšení povědomí o produktech nebo službách.
Předpokladem úspěšnosti kampaní je:
V rámci multikanálové komunikace dokážeme zpracovat i reakce zaslané prostřednictvím sociálních sítí a pro komunikaci s koncovými klienty využíváme také písemnou formu, jako jsou SMS nebo e-maily, s následnou zpětnou vazbou prováděnou již telefonicky. Případně očekáváme reakce na zákaznické lince kontaktního centra (call centra).
Součástí služby může být i kreativní koncept celé kampaně (microsite, landing page, šablony Newsletterů, bannery, videa).
Využití služby:
Cílem služby je vytvářet pouze relevantní leady a kontaktovat zákazníka skutečně personalizovaným stylem komunikace. Zákazníci čím dál častěji očekávají “face-to-face” přístup, který je založený na jejich osobních preferencích, historii nebo osobnostních rysech. Zákazník se cítí být unikátním a od toho by se měla odvíjet i komunikace směrem k němu.
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.