Opportunity Management System
„Nikdy nepodceňujte naslouchání. Je to jedna z nejdůležitějších dovedností, kterou se můžete naučit.“
(M. LeBoeuf)
„Nikdy nepodceňujte naslouchání. Je to jedna z nejdůležitějších dovedností, kterou se můžete naučit.“
(M. LeBoeuf)
Schůzky s garantovanou úrovní kvality a systém jak generovat pouze relevantní obchodní příležitosti.
OMS je vyhledávanou službou převážně pro společnosti, které se zabývají aktivním prodejem služeb nebo produktů (v B2C i B2B segmentu) a také pro společnosti, které využívají vlastních či smluvních obchodních zástupců (např. pojišťovny, banky, operátoři apod.), a kde je nutné sjednávat osobní schůzky se zákazníkem a obchodním zástupcem dané společnosti. OMS tedy plní funkci jakési „asistentky“, která navolá zájem u potenciálního zákazníka a zpracuje veškerou agendu spojenou s konkrétním leadem (zpracování detailního reportu s nahrávkou hovoru). Obchodník se díky tomu může plně věnovat obchodní činnosti, čímž se prudce zvýší jeho efektivita.
Garantujeme vysokou kvalitu služeb a efektivní zpětnou vazbu s momentální kontrolou kvality navolávaných leadů. Sám obchodník se na základě pořízené nahrávky rozhoduje, zda lead přijme, a pouze v případě přijetí leadu za něj následně zaplatí.
Čím je služba OMS výjimečná?
PROCES OMS – JAK SLUŽBA FUNGUJE (Fáze F1-F5):
V současnosti se podíl přijatých leadů obchodními zástupci pohybuje na úrovni 93 %, což dokazuje vysokou kvalitu této služby.
A) Pro obchodníky:
B) Pro manažery obchodních týmů:
V rámci služby OMS za vás hlídáme:
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.