Zákaznický servis
„Zákazníci, stejně jako srdce,
jsou tam, kde si jich váží.“
(M. LeBoeuf)
„Zákazníci, stejně jako srdce,
jsou tam, kde si jich váží.“
(M. LeBoeuf)
Nabízíme profesionální služby externího kontaktního centra (call centra), které v sobě spojují tradiční a moderní způsoby komunikace s ohledem na vývoj technologií a digitalizaci trhu (multikanálová komunikace).
Původní koncept obsluhy zákazníků se s postupem digitalizace mění. S nástupem nových technologií se mění i celkový způsob komunikace a očekávání zákazníků. Zákazníci čím dál tím častěji očekávají osobní přístup. Tedy takovou komunikaci, která jim dává pocit jedinečné péče a znalosti jejich konkrétních potřeb. Očekávají také rychlost zpětné vazby, která jim dává pocit kvalitní péče. Těmto trendům velmi pružně přizpůsobujeme technické parametry našich služeb.
Komplexní péče o vaše zákazníky:
Speciální linky:
Díky dlouholetým zkušenostem s provozem informačních linek (1188) nabízíme skutečně profesionálně vedené služby zákaznického servisu na všech typech speciálních linek.
Podpora prodeje:
Pasivní telemarketing (příchozí hovory/zprávy) představuje komplexní obsluhu příchozích volání (e-mailů, chatů, SMS) a jejich následné zpracování. Nejčastěji se jedná o poskytování informací o produktech či službách, vyřizování reklamací a stížností, technickou podporu, přijímání objednávek včetně proaktivní nabídky produktů či služeb (cross-sell, up-sell).
Výhody outsourcingu zákaznického servisu:
Používané technologie:
Disponujeme komplexním a moderním vybavením, které současné technologie kontaktních center nabízí a které umožňují on-line kontrolu kvality služeb:
Příchozí hovory, chaty, e-mailová komunikace, sociální sítě -> všechny tyto komunikační kanály je schopen zpracovávat stejný operátor.
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.