Vzpomínáte si na infolinku 1188? Stále se na ni obrací 120 tisíc dotazujících měsíčně. Jaké nejkurióznější dotazy museli operátoři řešit?

25. 2. 2019

V kolik hodin zradil Jidáš Ježíše? Proč se tatarce říká tatarka? Jsou ze studny za bílého dne vidět hvězdy nebo u které benzinky se dá koupit kostkový led? To je jen malá hrstka těch největších perliček, které pravidelně řeší operátoři infolinky 1188. Služba běží nonstop už 12 let a nabízí komplexní asistenci napříč mnoha obory. I v době plné moderních technologií si tak stále drží funkci užitečného pomocníka.

Služba 1188 je hlasový asistent, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Stačí dané čtyřčíslí vytočit a vyčkat na ohlášení operátora v řádech několika sekund), která je připravena řešit váš požadavek. Infolinka funguje od roku 2007. Za tu dobu se také podařilo odbavit téměř 50 milionu hovorů a nashromáždit neuvěřitelné množství dotazů a žádostí, z nichž některé patří mezi opravdové skvosty. Víte například, kolik stojí živý žralok? Jaký je průměr bílé tečky při výkopu pokutového kopu? Kde se dá sehnat limitovaná edice bible za necelých 60 tisíc vykládaná zlatem? Nebo jak se řekne v cherokeenštině havraní pero? To jsou vybrané pikantnosti, s nimiž se museli operátoři infolinky 1188 průběhu let vypořádat. Mimochodem odpovědi jsou: 722 000 Kč. 22 cm. Už nedá, bylo jen 600 výtisků, ale šlo to v Euromedia Group. Ka-lo-na u-gi-da-li.

„Měsíčně odbavíme 120 000 hovorů, což je jasným důkazem toho, že i v dnešní internetové době má naše služba smysl. Ačkoliv se snažíme jít neustále vpřed a přizpůsobovat infolinku současným trendům, ponecháváme tradiční služby, jako je buzení telefonem, akutní vyhledávání spojů nebo rezervace restaurací. Je o ně mezi lidmi totiž stále zájem,“ popisuje Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart, která má provoz telefonní linky na starosti.

Nezáleží, zda potřebujete najít kontakt na určitou firmu, zjistit nejbližší odjezd autobusu nebo zodpovědět libovolný dotaz. Škála aktivit infolinky 1188 je opravdu pestrá a podobá se až klasické hotelové službě concierge. Kdykoli vám dostupný operátor sdělí aktuální dopravní informace, nalezne a zajistí taxi po celé ČR, objedná vaše auto do servisu, sežene řemeslníka, opraváře nebo havarijní servis, informuje o sportovních výsledcích a kulturních programech nebo poslouží jako telefonní navigace až do vaší cílové zastávky. Zkrátka nabídne kompletní servis, který vám ušetří čas, starosti a zbytečný stres. Sazba za volání na informační linku 1188 se řídí ceníkem jednotlivých mobilních operátorů a poskytovatelů telekomunikačních služeb.

Fotografie v tiskové kvalitě ke stažení naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Manažer komunikace
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: