Během Mezinárodního dne call center se vybralo
přes 60 tisíc Kč
ve prospěch Linky bezpečí

5. 8. 2020

V pátek 24. 7. se historicky vůbec poprvé uskutečnil Mezinárodní den call center. Do jeho oslav se zapojila řada českých firem a nejvýznamnějších call center z České a Slovenské republiky. Součástí oslav byla mimo jiné i dobročinná aktivita, jejíž výtěžek poputuje na konto Linky bezpečí. Společnostem Conectart a Generali Česká pojišťovna se podařilo na podporu linky vybrat 61 590 korun.

Cílem Mezinárodního dne call center bylo upozornit na náročnou a často podceňovanou práci operátorů. Datum akce – 24. 7. odkazuje na skutečnost, že jsou operátoři zákaznických linek v pohotovosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. „Proto jsme se spolu s největším tuzemským call centrem Conectart rozhodli pro uspořádání dne, během nějž bude prostor také pro dostatečné poděkování operátorům za jejich práci,“ vysvětluje Tomáš Hájek, Executive Director z asociace ADMEZ.

„Počet společností, které se do akce zapojily, i vyjádření jejich podpory nás mile překvapila. Potvrdilo se tak, že snaha o ustanovení Mezinárodního dne call center měla smysl a že ředitelé velkých firem si práce operátorů opravdu váží. Jde o náročnou profesi, která si žádá velkou psychickou odolnost a výborné komunikační dovednosti, a přesto musí leckdy bojovat s nedůvěrou, předsudky i nadávkami. To chceme změnit,“ dodává Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

V rámci poděkování všem pracovníkům vzniklo kampaňové video pro sociální síť, do nějž se vedle pořadatelů společnosti Conectart a zmiňované Asociace ADMEZ zapojila i další významná česká call centra Comdata, Teleperformance, Go Digital! nebo slovenský CreditCall. Slova díků však připojili i zástupci společností jako Vodafone, Airbank, Generali Česká pojišťovna, MND, Samsung, Helvetia Direct Marketing či Telly. V tuto chvíli má video již přes 8 tisíc shlédnutí na sociálních sítích YouTube, Facebook a LinkedIn.

„Děkujeme všem, kteří se během Mezinárodního dne call center zapojili a přispěli tak k vybrané částce. Výtěžek poputuje na financování naší Linky bezpečí, protože náklady na její provoz neustále rostou a není vždy snadné získat potřebné finanční prostředky. Pro lepší představu, jeden den provozu Linky bezpečí stojí 65 000 korun,“ nastiňuje Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Fotografie v tiskové kvalitě naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: