Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech

17. 6. 2020

Největší provozovatel kontaktních center v Česku, společnost Conectart, spustila od června novou kreativní náborovou kampaň. Její hlavní vizí je bořit mýty, které jsou práci telefonního operátora zažité a představit Conectart jako firmu se stabilním zázemím. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Hotshots a jejími tvářemi jsou sami operátoři. Veškerá komunikace směřuje na náborový web www.borimemyty.cz.

„Kampaň má upoutat pozornost na zjevné a zažité předsudky o práci v kontaktních centrech. Nechtěli jsme ale žádné vizuály z fotobanky, proto jsme do kampaně zapojili reálné pracovníky – a pro někoho třeba i budoucí kolegy. Reální lidé z Conectartu tedy hrají v kampani důležitou roli a podtrhují autenticitu snahy klienta o kultivaci tohoto prostředí. Kampaň jsme rozdělili do dvou linek: zlepšení pověsti o call centrech a vyvracení zažitých mýtů na jedné straně, a zvýšení povědomí o Conectartu na straně druhé. Samozřejmostí je pak zdůraznění výhod, které mají zaměstnanci tohoto call centra oproti konkurenci,“ říká ředitelka realizující agentury Hotshots, Kristina Hotová.

Conectart vytvořil spolu s operátory seznam „hejtů“, které se mezi lidmi obecně tradují o práci v call centrech. Vzniklo tak 10 komunikačních mutací, které doslovně zažité stereotypy znázorňují. Všechny texty začínají stejně: „Říkali mi, že …“. Kampaň je určena primárně pro online prostředí, ale objeví se i na venkovních plochách, nejintenzivněji s ní však bude společnost pracovat na sociálních sítích. Právě zde chce společnost akcentovat uvolněnou atmosféru a řadu firemních benefitů, které svým zaměstnancům nabízí. V příspěvcích s osobními příběhy konkrétních pracovníků call center zdůrazňují flexibilitu, podporu mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práci z domu, moderní pracovní prostředí, nebo třeba podporu matek samoživitelek.

„Operátoři se stále potýkají s nejrůznějšími předsudky. My se proto dlouhodobě snažíme o narovnání nejen dobrého jména profese operátora, ale i celého odvětví. Kampaní chceme poukázat i na fakt, že dokážeme nabídnout práci téměř každému, a to i lidem z okraje trhu práce. Například matkám samoživitelkám, seniorům nebo osobám se zdravotním znevýhodněním. Díky novým technologiím zaměstnáváme i tzv. digitální nomády, což bychom rádi odkomunikovali zase mladé generaci. Kampaní si chceme pracovní trh s kandidáty lépe rozkategorizovat,“ vysvětluje Barbora Tillová, marketingová ředitelka společnosti Conectart.

Fotografie v tiskové kvatitě naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: