Conectart získal na konferenci ADMEZ celkem šest cen

20. 11. 2019

Ve středu 13. listopadu proběhl v Praze 19. ročník konference Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu nesoucí název „Call centra“. Nechybělo na ní tudíž ani největší tuzemské kontaktní centrum Conectart. Kromě účasti na přednáškách a diskuzích si odneslo i několik cen udělených v rámci Czech Contact Center Award.

Oborové trendy, otázky kvality a efektivity práce v kontaktních centrech, aktuální situace na trhu, který je závislý na lidech i technologiích. To byly hlavní linky konference Call centra, která se letos konala už podevatenácté a opět dokázala, že jde o prestižní oborovou událost roku. „Na akci se mísí důležité poznatky z byznysu, probíhají nejrůznější setkání se špičkami z oblasti kontaktních center, organizují se přednášky a diskuze na aktuální témata a novinky, které jsou důležité pro rozvoj celého oboru,“ říká Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. „Například náš divizní ředitel, Jan Kokeš představil náš unikátní projekt callcenter provozovaných v českých věznicích, ve kterém je v tuto chvíli zaměstnáno přes 200 operátorů ve výkonu trestu“, dodává pro ilustraci Studnička.

Conectart se konference zúčastnil již pátým rokem. Letos si navíc odnesl významná ocenění v rámci doprovodné soutěže Czech Contact Center Award. Společně se společností Samsung obsadil za projekt Implementace WhatsApp komunikace 1. místo v kategorii Klienti a 2. místo v kategorii Technologie. Porotu dále zaujaly projekty Elearning a projekt HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů, oba skončily na 3. pozici – Elearning v kategorii Klienti a HR Daktela v kategorii Lidé. Nemalý ohlas si pak vysloužil také projekt cloudového řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek, který Conectart buduje s dlouhodobým partnerem Newton Technologies. S ním se umístili na 3. místě v kategorii Technologie a na 2. místě v kategorii Klienti.

Fotografie naleznete zde.

Kontakt pro média:

Barbora Tillová
Marketingový ředitel
+420 728 185 630
 barbora.tillova@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: