Conectart
Tiskové zprávy
Zpráva
Datum
Nechtěli propouštět, tak převedli své zaměstnance do firmy, od které stejné služby outsourcují
14. 9. 2020
Během Mezinárodního dne call center se vybralo přes 60 tisíc Kč ve prospěch Linky bezpečí
5. 8. 2020
Conectart vyhlašuje Mezinárodní den call center, v rámci oslav podpoří Linku bezpečí
22. 7. 2020
Conectart nově spravuje zákaznickou linku společnosti Nestlé
7. 7. 2020
Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech
17. 6. 2020
Skupina KKCG prodala největší české callcentrum Conectart fondům skupiny Genesis Capital
18. 5. 2020
Linky hygienických stanic a 1212 nezvládají, lidé hledají informace jinde
17. 3. 2020
Největší české call centrum vstupuje na slovenský trh
28. 1. 2020
2019
Společnost Conectart slaví mezinárodní úspěch.
Z prestižní britské soutěže ECCCSA si odnáší stříbrnou medaili
2. 12. 2019
Conectart získal na konferenci ADMEZ celkem šest cen
20. 11. 2019
Společnost Conectart je finalistou prestižní britské soutěže ECCCSA.
Jde o vůbec první českou nominaci, navíc hned ve dvou kategoriích
17. 9. 2019
Samsung otevřel moderní kontaktní centrum, provozuje ho firma Conectart
11. 7. 2019
Petr Studnička se stal členem dozorčí rady ADMEZ
10. 6. 2019
Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu
27. 5. 2019
Conectart rozšiřuje své klientské portfolio o Vodafone
8. 4. 2019
Vzpomínáte si ještě na infolinku 1188? Asi vás překvapí, že se na ni stále obrací 120 tisíc dotazujících měsíčně. Jaké nejkurióznější dotazy museli operátoři řešit?
25. 2. 2019
Ježíšek v azylovém domě v Jiřetíně pod Jedlovou potěšil nejen děti
21. 1. 2019
2018
Předvánoční provoz posilují nejen doručovatelé balíků, ale i call centra
8. 12. 2018
Společnost Conectart získala letošní Národní cenu České republiky za společenskou odpovědnost
4. 12. 2018
Conectart získal od České národní banky oprávnění ke zprostředkovávání spotřebitelských úvěrů
26. 9. 2018
Hledání specializovaných zaměstnanců stojí stále více času a peněz
2. 8. 2018
Nová aplikace VizionAR usnadní život operátorům i zákazníkům
25. 6. 2018
Tři největší mýty o GDPR, které musíte vědět
24. 5. 2018
I malé firmy si mohou pořídit call centrum. Conectart nově nabízí Inboundové balíčky
23. 4. 2018
Komunikace v případě krize je důležitá, Conectart pomohl vydavatelům deníků
28. 2. 2018
2017
Společnost Conectart dává příležitost zdravotně postiženým
20. 12. 2017
Strom splněných přání pro azylový dům
18. 12. 2017
Work-life balance, nástroj firem na spokojené zaměstnance?
20. 11. 2017
Robotizace call center šetří zbytečnou práci
15. 10. 2017
Vláda schválila věcný záměr novely, která omezí prodeje po telefonu
27. 9. 2017
GDPR – STOP neférovým call centrům
21. 8. 2017
Conectart kupuje Quality Brands
27. 7. 2017
Outsourcování call centra se finančně vyplatí
19. 7. 2017
Pracujte z domu nebo třeba z kavárny! Nové technologie to umožňují.
11. 4. 2017
Home office, budoucnost nebo minulost?
22. 3. 2017
Novým ředitelem společnosti Conectart se stal Petr Studnička
5. 1. 2017
2016
Conectart otevírá nové kontaktní centrum v Ústí nad Labem
4. 10. 2016
Petra Kopecká novou marketingovou manažerkou v Conectart
1. 7. 2016
Informační linky a Dircom se spojily a vytváří Conectart
29. 6. 2016
LOGO ke stažení
Rychlý kontakt
Praha
Kolín
Ústí nad Labem
Hradec Králové
České Budějovice
Jihlava
Olomouc
Brno
Conectart s.r.o. , K Žižkovu 851/4 19000 Praha 9 – Libeň
Transforms How You Spend Time
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.
Patří sem převážně procesy v oblasti:
prodeje, marketingu a zákaznické péče
logistiky a distribuce
administrativy
financí a účetnictví
lidských zdrojů
platebních služeb