S cílem razantně snížit zátěž kontaktního centra v počtu obsloužených webchatů, SMS nebo Messenger interakcí nabízíme službu automatizovaného odbavení zákazníka prostřednictvím jednoduchého chatbota.
Jedním z hlavních cílů chatbota je jednoduchost konfigurace na takové úrovni, aby jej zvládnul napsat prakticky kdokoliv. Logiku chatbota si můžete úplně sami nakreslit prostřednictvím interaktivní konfigurace v podobě nástroje pro tvorbu diagramů.
Zajímá vás, jak funguje chatbot v praxi? Přímo na našich stránkách můžete komunikovat s naším HR chatbotem Katka v sekci Kariéra.
K vyzkoušení můžete také využít technologické demo webchatu poskytované společností Daktela s.r.o. na této stránce. Demo nabízí pár základních scénářů, které by mohl chatbot v praxi řešit, a to včetně získávání informací uživatele pro předzpracování interakce operátorem nebo přímo pro automatické vyřešení požadavku integrací do systému třetí strany, nebo transfer komunikace na živé agenty.
Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.