Chatbot

Automatizujte kontaktní centrum

S cílem razantně snížit zátěž kontaktního centra v počtu obsloužených webchatů, SMS nebo Messenger interakcí nabízíme službu automatizovaného odbavení zákazníka prostřednictvím jednoduchého chatbota.


Funkční za pár minut

 

Jedním z hlavních cílů chatbota je jednoduchost konfigurace na takové úrovni, aby jej zvládnul napsat prakticky kdokoliv. Logiku chatbota si můžete úplně sami nakreslit prostřednictvím interaktivní konfigurace v podobě nástroje pro tvorbu diagramů.


Vyzkoušejte sami

Technologické demo chatbota si můžete samozřejmě sami vyzkoušet. Máme nastaveno pár základních scénářů, které by mohl v praxi řešit, a to včetně získávání informací uživatele pro předzpracování interakce operátorem nebo přímo pro automatické vyřešení požadavku integrací do systému třetí strany, nebo transfer komunikace na živé agenty.

 

Pro vyzkoušení využijte webchat na této stránce.

 

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: