Chatbot

Automatizujte kontaktní centrum

S cílem razantně snížit zátěž kontaktního centra v počtu obsloužených webchatů, SMS nebo Messenger interakcí nabízíme službu automatizovaného odbavení zákazníka prostřednictvím jednoduchého chatbota.


Funkční za pár minut

 

Jedním z hlavních cílů chatbota je jednoduchost konfigurace na takové úrovni, aby jej zvládnul napsat prakticky kdokoliv. Logiku chatbota si můžete úplně sami nakreslit prostřednictvím interaktivní konfigurace v podobě nástroje pro tvorbu diagramů.


Vyzkoušejte sami

Zajímá vás, jak funguje chatbot v praxi? Přímo na našich stránkách můžete komunikovat s naším HR chatbotem Katka v sekci Kariéra.

 

K vyzkoušení můžete také využít technologické demo webchatu poskytované společností Daktela s.r.o. na této stránce. Demo nabízí pár základních scénářů, které by mohl chatbot v praxi řešit, a to včetně získávání informací uživatele pro předzpracování interakce operátorem nebo přímo pro automatické vyřešení požadavku integrací do systému třetí strany, nebo transfer komunikace na živé agenty.

 

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: