Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace OK

O společnosti

Conectart s. r. o. vzniká k 1. 7. 2016 sloučením společností Informační linky a Direct Communication.

Svým klientům nabízíme úplné portfolio služeb kontaktních center a jsme jedním z největších a nejrychleji rostoucích domácích operátorů v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO).

Naším cílem je stát se synonymem kvality a profesionality na trhu BPO nejen v České republice, ale i ve střední Evropě a poskytovat našim partnerům služby, které jsou postaveny na našich zkušenostech a na osobní práci týmu Conectart, který vždy hledá cesty, jak nabídnout našim klientům osobní přístup a být jim partnerem při jejich vlastním růstu a plnění strategií a vizí.

Klientům poskytujeme širokou škálu BPO služeb, od kompletní zákaznické péče a outsourcingu call center přes marketingové průzkumy po konzultační činnosti a nabídku profesionálních tréninků. Svým partnerům navíc nabízíme produkt OMS (Opportunity Management System), komunikační systém, který generuje vysoce kvalitní „opportunity“ pro obchodní zástupce.

Conectart jsou profesionální služby v oblasti BPO se schopností pokrýt všechny komunikační cesty mezi partnerem a jeho koncovými zákazníky formou multikanálové komunikace.

Společnost Informační linky vznikla v roce 2012. V počátcích své činnosti poskytovala služby pouze pro několik málo projektů. Důraz byl kladen zejména na vlastní produkty a projekty.

V roce 2014 se aktivity společnosti naší společnosti rozrostly o nové významnější projekty v oblasti správy zákaznických center externích partnerů a společnost poprvé začala investovat do nových technologií.

Rok 2015 nám následně přinesl výraznější posun v poskytování širšího portfolia služeb zaměřených zejména na aktivní telemarketing. Výsledkem byly akvizice nových zákazníků, jejichž počet se rozrostl do řádu dvou desítek partnerů.

V roce 2015 jsme dále investovali do rozvoje IT směrem k možnosti poskytovat produkty na bázi multikanálové komunikace. Počet zaměstnanců vzrostl oproti roku 2014 o 30 %.

V roce 2016 pokračoval růst společnosti v nových projektech třetích stran a rozšiřovalo se portfolio partnerů. Meziroční nárůst externích projektů byl v první polovině roku 2016 několikanásobně vyšší, než v roce 2015.

Pokračujeme v dalších investicích do technologií a začínáme konsolidovat vlastní IT systémy s cílem poskytovat kvalitní služby na jedné IT platformě, zefektivňujeme vlastní činnosti a poskytujeme našim partnerům ucelený systém komunikace, který ulehčí napojení našich systémů na jejich IT platformy.

Management společnosti

Petr Studnička
Generální ředitel
petr.studnicka@conectart.cz

Lubomír Svačina
Finanční ředitel
lubomir.svacina@conectart.cz

Jiří Havlíček
IT ředitel
jiri.havlicek@conectart.cz

Jiří Malina
HR ředitel
jiri.malina@conectart.cz

Petra Kopecká
Marketing a PR manažer
petra.kopecka@conectart.cz

 
 

Transforms How You Spend Time

Díky dlouholetým zkušenostem se službami v oblasti BPO a s multikanálovou komunikací dokážeme skloubit tradiční i moderní způsoby komunikace tak, abychom našim zákazníkům vždy poskytli profesionální služby externího kontaktního centra.

Patří sem převážně procesy v oblasti: