Conectart je vaše osudové spojenie
Conectart je vaše
osudové spojenie
Zákazníci sú alfou a omegou každého
podnikania. My vám ich nielen privedieme, ale
hlavne im poskytneme tú najlepšiu starostlivosť.
O nás
Prečo chodiť okolo horúcej kaše. Sme skrátka najväčším prevádzkovateľom kontaktných centier v Česku. Našim klientom poskytujeme širokú škálu BPO (Business Process Outsourcing) služieb, od kompletnej zákazníckej starostlivosti cez akvizície nových zákazníkov až po leadovanie a Back Office.
Pri práci so zákazníkmi využívame princíp takzvanej omnichannel komunikácie, čo znamená, že fungujeme na rôznych, vzájomne prepojených kanáloch. Komunikácia v režime 24/7 je úplnou samozrejmosťou.
Našou prácou sa zároveň snažíme boriť mýty, ktoré o call centrách medzi verejnosťou a firmami panujú.
Čo všetko u nás môžete outsourcovať?
Aktívne volanie
Akvizíciu nových zákazníkov a navolávanie schôdzok pre obchodníkov v rôznych jazykoch
Prečo outsourcovať ?
Často narážame na názor, že mať vlastné call centrum je výhodnejšie ako ho outsourcovať. Zároveň počúvame, že u externej firmy nebudú dáta v bezpečí, ťažšie sa riadi tím a ťažší je aj dohľad na kvalitu služieb. Poďme sa spoločne pozrieť, v čom sa všetky tieto mýty pletú.
Stereotypy
Peter Studnička
Generálny riaditeľ Conectart
Václav Nedbal
Manažér CC Conectart
Daniel Kittnar
Divízny riaditeľ Conectart
Petra Vaverková
Divízna riaditeľka Conectart
Ľubomír Hurban
Oblastný Manažér Conectart
Grzegorz Pięciak
Oblastný Manažér Conectart
Dôkazy namiesto sľubov
3 dni
Kompletný náborový cyklus u nás v priemere trvá celkom tri dni
24 hodín
Celý projekt s náborom aj tréningom sme zahájili za 24 hodín
80 %
80% agentov sme dokázali preklopiť na Home Office za jeden týždeň
52 hodín
Krízovú linku s 25 operátormi sme zvládli spustiť za 52 hodín
Získané ocenenia
European Contact Centre and Customer Service Awards (ECCCSA) je prestižní evropské ocenění pro kontaktní centra. Zaměřuje se především na organizace, které si váží svých lidí, neustále inovují náborové procesy a péči o zákazníky mají na prvním místě. Být nositelem tohoto ocenění je velká prestiž mimo jiné i proto, že se jedná o jednu z nejdéle fungujících soutěží tohoto typu.
Czech Contact Center Award je soutěž, kterou organizuje ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu). Cílem je srovnávat kvalitu soutěžních prací, ale také budovat pozitivní image oboru. Odborná porota hodnotí projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií.
Čo hovoria naši klienti?
"Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."
Přemysl Šťastný
External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.
"Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."
Natálie Příhodová
Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone
"Projekt Driverama jsme spouštěli v roce 2021 na německém trhu a při výběru partnera pro zákaznický servis jsme se zaměřili hlavně na spolehlivost a vysokou kvalitu služeb. Rozhodli jsme se tak pro Conectart. Se spoluprací jsme spokojeni jak z pohledu zmíněné kvality, tak i z hlediska proaktivity a drivu v oblasti inovací, které jsou pro nás extrémně důležité."
Petr Havel
Group CC Director, Driverama
Kontaktný formulár
Pokiaľ vás zaujíma, s čím všetkým vám dokážeme pomôcť, neváhajte nás kontaktovať. Vyberte si termín a my vám na online schôdzke predstavíme všetko potrebné. Počas jednej hodiny tak budete mať kompletný prehľad o našich službách.
Prečo u nás pracovať?
Flexibilita, podpora mladých ľudí, možnosť kariérneho rastu a vzdelávania, práca z domu, moderné pracovné prostredie alebo uvoľnená atmosféra. A to stále nie je všetko!
Veľa ľudí si ale prácu v call centre predstavuje úplne inak, preto sme vytvorili web borimemyty.cz, na ktorom sa s pomocou našich zamestnancov snažíme vyvracať zaužívané predsudky o našej práci a ukázať, aké to v skutočnosti je u nás pracovať.