Přejít k hlavnímu obsahu
Please wait...

Conectart je vaše osudové spojení

Conectart je vaše
osudové spojení

Zákazníci jsou alfou a omegou každého
podnikání. My vám je nejen přivedeme, ale
hlavně jim poskytneme tu nejlepší péči.

Nezávazně poptat

O nás

Proč chodit kolem horké kaše. Jsme zkrátka největším provozovatelem kontaktních center v Česku. Našim klientům poskytujeme širokou škálu BPO (Business Process Outsourcing) služeb, od kompletní zákaznické péče přes akvizice nových zákazníků až po leadování a Back Office.

Při práci se zákazníky využíváme princip takzvané omnichannel komunikace, což znamená, že fungujeme na různých, vzájemně propojených kanálech. Komunikace v režimu 24/7 je naprostou samozřejmostí.

Naší prací se zároveň snažíme bořit mýty, které o call centrech mezi veřejností a firmami panují.

Co vše u nás můžete outsourcovat?

Zákaznický servis

zakaznicky-servis-icon

Zajištění profesionální zákaznické podpory v různých jazycích

více informací

Aktivní volání

aktivni-volani-icon

Akvizici nových zákazníků a navolávání schůzek pro obchodníky v různých jazycích

více informací

AI

aktivni-volani-icon

Implementaci voicebotů a chatbotů pro automatizaci hovorů a chatů

více informací

Back Office

zakaznicky-servis-icon

Digitalizaci a archivaci smluv a dokumentů

více informací

Vzdělávání a školení

zakaznicky-servis-icon

Školení operátorů (prodejní i zákaznická podpora)

více informací

Audit a konzultace

zakaznicky-servis-icon

Analýzu procesů vašeho call centra a návrhy na zlepšení

více informací

Proč outsourcovat?

Často narážíme na názor, že mít vlastní call centrum je výhodnější než jej outsourcovat. Zároveň slýcháme, že u externí firmy nebudou data v bezpečí, obtížněji se řídí tým a těžší je i dohled na kvalitu služeb. Pojďme se společně podívat, v čem se všechny tyto mýty pletou.

Stereotypy

Je to dražší?
Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, ab sence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!

Petr Studnička

Generální ředitel Conectart

 
Je těžší řídit lidi?
Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.

Václav Nedbal

Manažer CC Conectart

 
Data nebudou v bezpečí?
Omyl! V Conectartu investujeme velké úsilí do bezpečnosti, za což jsme obdrželi bezpečnostní standard ISO:27001, na který často nedosáhnou ani banky. V případě lidského selhání pak u nás nenese odpovědnost pouze jeden zaměstnanec, ale celá společnost.

Daniel Kittnar

Divizní ředitel Conectart

 
Nejde uhlídat kvalita?
Tak to nás neznáte! Výsledky své práce pravidelně a detailně reportujeme. Díky technologii Speech To Text navíc dokážeme kvalitu efektivně hlídat na všech projektech. Veškeré parametry, podle kterých se spolupráce hodnotí, jsou předem známy a vždy je na tyto proměnné navázána i finanční odměna.

Petra Vaverková

Divizní ředitelka Conectart

 
Je to dražší?
Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, ab sence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!

Ľubomír Hurban

Oblastní Manažer Conectart

 
Je těžší řídit lidi?
Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.

Grzegorz Pięciak

Oblastní Manažer Conectart

 

Důkazy místo slibů

3 dny

Kompletní náborový cyklus u nás v průměru trvá celkem tři dny

24 hodin

Celý projekt s náborem i tréninkem jsme zahájili za 24 hodin

80 %

80 % agentů jsme dokázali překlopit na Home Office za jeden týden

52 hodin

Krizovou linku s 25 operátory jsme zvládli spustit za 52 hodin

Získaná ocenění

European Contact Centre and Customer Service Awards (ECCCSA) je prestižní evropské ocenění pro kontaktní centra. Zaměřuje se především na organizace, které si váží svých lidí, neustále inovují náborové procesy a péči o zákazníky mají na prvním místě. Být nositelem tohoto ocenění je velká prestiž mimo jiné i proto, že se jedná o jednu z nejdéle fungujících soutěží tohoto typu.

Czech Contact Center Award je soutěž, kterou organizuje ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu). Cílem je srovnávat kvalitu soutěžních prací, ale také budovat pozitivní image oboru. Odborná porota hodnotí projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií.

Co říkají naši klienti?

1
 

"Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."

Přemysl Šťastný
External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.

2
 

"Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."

Natálie Příhodová
Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone

3
 

"Projekt Driverama jsme spouštěli v roce 2021 na německém trhu a při výběru partnera pro zákaznický servis jsme se zaměřili hlavně na spolehlivost a vysokou kvalitu služeb. Rozhodli jsme se tak pro Conectart. Se spoluprací jsme spokojeni jak z pohledu zmíněné kvality, tak i z hlediska proaktivity a drivu v oblasti inovací, které jsou pro nás extrémně důležité."

Petr Havel
Group CC Director, Driverama

Kontaktní formulář

Pokud vás zajímá, s čím vším vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vyberte si termín a my vám na online schůzce představíme vše potřebné. Během jedné hodiny tak budete mít kompletní přehled o našich službách.

* -> Povinné
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Proč u nás pracovat?

Flexibilita, podpora mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práce z domova, moderní pracovní prostředí nebo uvolněná atmosféra. A to pořád není vše!

Mnoho lidí si ale práci v call centru představuje úplně jinak, proto jsme vytvořili web borimemyty.cz, na kterém se s pomocí našich zaměstnanců snažíme vyvracet zažité předsudky o naší práci a ukázat, jaké to ve skutečnosti je u nás pracovat.