Conectart je vaše osudové spojení
Conectart je vaše
osudové spojení
Zákazníci jsou alfou a omegou každého
podnikání. My vám je nejen přivedeme, ale
hlavně jim poskytneme tu nejlepší péči.
O nás
Proč chodit kolem horké kaše. Jsme zkrátka největším provozovatelem kontaktních center v Česku. Našim klientům poskytujeme širokou škálu BPO (Business Process Outsourcing) služeb, od kompletní zákaznické péče přes akvizice nových zákazníků až po leadování a Back Office.
Při práci se zákazníky využíváme princip takzvané omnichannel komunikace, což znamená, že fungujeme na různých, vzájemně propojených kanálech. Komunikace v režimu 24/7 je naprostou samozřejmostí.
Naší prací se zároveň snažíme bořit mýty, které o call centrech mezi veřejností a firmami panují.
Co vše u nás můžete outsourcovat?
Aktivní volání
Akvizici nových zákazníků a navolávání schůzek pro obchodníky v různých jazycích
Proč outsourcovat?
Často narážíme na názor, že mít vlastní call centrum je výhodnější než jej outsourcovat. Zároveň slýcháme, že u externí firmy nebudou data v bezpečí, obtížněji se řídí tým a těžší je i dohled na kvalitu služeb. Pojďme se společně podívat, v čem se všechny tyto mýty pletou.
Stereotypy
Petr Studnička
Generální ředitel Conectart
Václav Nedbal
Manažer CC Conectart
Daniel Kittnar
Divizní ředitel Conectart
Petra Vaverková
Divizní ředitelka Conectart
Ľubomír Hurban
Oblastní Manažer Conectart
Grzegorz Pięciak
Oblastní Manažer Conectart
Důkazy místo slibů
3 dny
Kompletní náborový cyklus u nás v průměru trvá celkem tři dny
24 hodin
Celý projekt s náborem i tréninkem jsme zahájili za 24 hodin
80 %
80 % agentů jsme dokázali překlopit na Home Office za jeden týden
52 hodin
Krizovou linku s 25 operátory jsme zvládli spustit za 52 hodin
Získaná ocenění
European Contact Centre and Customer Service Awards (ECCCSA) je prestižní evropské ocenění pro kontaktní centra. Zaměřuje se především na organizace, které si váží svých lidí, neustále inovují náborové procesy a péči o zákazníky mají na prvním místě. Být nositelem tohoto ocenění je velká prestiž mimo jiné i proto, že se jedná o jednu z nejdéle fungujících soutěží tohoto typu.
Czech Contact Center Award je soutěž, kterou organizuje ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu). Cílem je srovnávat kvalitu soutěžních prací, ale také budovat pozitivní image oboru. Odborná porota hodnotí projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií.
Co říkají naši klienti?
"Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."
Přemysl Šťastný
External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.
"Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."
Natálie Příhodová
Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone
"Projekt Driverama jsme spouštěli v roce 2021 na německém trhu a při výběru partnera pro zákaznický servis jsme se zaměřili hlavně na spolehlivost a vysokou kvalitu služeb. Rozhodli jsme se tak pro Conectart. Se spoluprací jsme spokojeni jak z pohledu zmíněné kvality, tak i z hlediska proaktivity a drivu v oblasti inovací, které jsou pro nás extrémně důležité."
Petr Havel
Group CC Director, Driverama
Kontaktní formulář
Pokud vás zajímá, s čím vším vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vyberte si termín a my vám na online schůzce představíme vše potřebné. Během jedné hodiny tak budete mít kompletní přehled o našich službách.
Proč u nás pracovat?
Flexibilita, podpora mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práce z domova, moderní pracovní prostředí nebo uvolněná atmosféra. A to pořád není vše!
Máte zájem u nás pracovat?
Zde se můžete podívat na aktuálně
vypsané volné pozice.
Mnoho lidí si ale práci v call centru představuje úplně jinak, proto jsme vytvořili web borimemyty.cz, na kterém se s pomocí našich zaměstnanců snažíme vyvracet zažité předsudky o naší práci a ukázat, jaké to ve skutečnosti je u nás pracovat.