Přejít k hlavnímu obsahu
Please wait...

AI

AI – Umělá inteligence

Co nabízíme?

  • Implementaci voicebotů a chatbotů pro automatizaci hovorů a chatů
  • Automatické hodnocení kvality (Auto QA)
  • Inteligentní SMART IVR pro zkrácení čekacích dob
  • Propojení sociálních médií s AI pro efektivní odpovědi
  • Monitoring 100 % hovorů v reálném čase

Díky nám

  • Uvolníte kapacity operátorů pomocí voicebotů a chatbotů
  • Získáte 100% přehled o kvalitě a obsahu hovorů v reálném čase
  • Automatizujete základní interakce a ušetříte na lidských kapacitách
  • Zlepšíte zákaznickou zkušenost díky kratším čekacím dobám

Ideální pro

Jakékoli společnosti, které chtějí implementovat moderní AI řešení a optimalizovat své call centrum bez nutnosti vlastního IT vývoje.

Příklad využití

Firma prodávající spotřební elektroniku chtěla zautomatizovat proces zákaznické podpory během sezónních kampaní. Conectart implementoval SMART IVR a voicebota, který odbavil 80 % základních dotazů zákazníků, což vedlo k výraznému odlehčení kapacit živých operátorů, kteří se tak mohli věnovat jiné práci. Díky AI hodnocení kvality měli klienti detailní přehled o výkonu týmu.

Jak služba může vypadat konkrétně

  • (Automatické) hodnocení kvality pomocí AI
  • Voicebot/chatbot pro automatizované hovory a chaty
  • Social Media Proposal – efektivní správa komunikace na sociálních sítích
  • SMART IVR – chytré IVR pro optimalizaci čekacích dob
  • (Aktivní) robotické hovory pro velké objemy kontaktů

Metrika výpočtu ceny

Doba odbavení hovoru, v oblasti call center označovaná jako AHT (Avarage handle time)

Do této doby je započítávána jak doba hovoru samotného, tak navazující práce po ukončení hovoru

U každého klienta je tato hodnota posuzována individuálně dle složitosti

Jde o jeden z klíčových ukazatelů výkonnosti kontaktních center

Cena

Se může lišit podle specifických požadavků klienta a závisí na rozsahu implementace AI technologií, jako jsou voiceboti a SMART IVR

Za zrealizovanou minutu vychází na 4,10 Kč, závisí vždy na obtížnosti konkrétní interakce

Implementace startuje fixně od 10 000 Kč

Implementace je možné rozložit do měsíčních plateb

Nechte si zpracovat individuální cenovou nabídku.
Obraťte se na našeho obchodního zástupce

Důkladný reporting

Denní čísla, měsíční sumáře, online náhledy přesně tak, jak jste zvyklí provoz sledovat a vyhodnocovat.

ISO standardy a vysoké zabezpečení

Máme nejen ISO 9001, které je zaměřené především na kvalitu našich služeb, ale i ISO 27001, na které často nedosáhnou ani banky. Jde o zabezpečení dat a informací ve společnosti. Naše procesy a bezpečnostní opatření jsou na vysoké úrovni a není třeba se ničeho obávat. Ručíme za to, že vaše data i data vašich zákazníků jsou u nás v bezpečí.

Ohromnou flexibilitu

Když se něco pokazí a potřebujete spustit krizovou linku, máte měsíční promo akci s nutností navýšit dočasně kapacity, je vánoční shon a nestíháte nebo naopak potřebujete rychle snížit náklady, dokážeme vám díky naší vysoké kapacitě rychle pomoci.

Certifikace

Díky ČNB certifikaci pro zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů a zprostředkovatele dle zákona o distribuci pojištění a zajištění jsme vhodným partnerem i pro banky a pojišťovny.

Kontaktní formulář

Pokud vás zajímá, s čím vším vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vyberte si termín a my vám na online schůzce představíme vše potřebné. Během jedné hodiny tak budete mít kompletní přehled o našich službách.

* -> Povinné
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.