Přejít k hlavnímu obsahu
Please wait...

Back-Office

Back Office

Co nabízíme?

  • Digitalizaci a archivaci smluv a dokumentů
  • Zpracování reklamací a fakturace
  • Ověřování informací a komunikaci s klienty
  • Organizaci administrativní agendy a správu archivu
  • Aktivní dohled nad změnami a průběhem projektů

Díky nám

  • Se můžete soustředit na svůj core business, zatímco my spravujeme vaši administrativu
  • Vaše dokumenty budou bezpečně digitalizovány a přístupné kdykoliv
  • Získáte přehled nad všemi důležitými procesy a jejich stavem
  • Bude vaše administrativa zorganizovaná a archivace bezchybná
  • Získáte vysokou flexibilitu v navyšování a snižování kapacit, se kterou můžete pracovat v reálném čase

Ideální pro

Spediční, logistické, telekomunikační a podobné společnosti, které potřebují profesionální správu dokumentů a nemají kapacity na organizaci administrativních úkolů.

Příklad využití

Mezinárodní spediční firma měla problémy s přetíženou administrativou, zejména při zadávání a archivaci do jejich interního systému. Conectart zavedl kompletní administrativní proces, díky kterému se celý proces zjednodušil, zefektivnil a dodavatel je schopný reagovat flexibilně na kapacitní potřeby v souladu se sezónními výkyvy. Conectart využil know how v oblasti digitalizace dokumentů, zpracování fakturace a správu reklamací, což vedlo ke snížení chybovosti a zlepšení přehledu o stavu dokumentace.

Jak služba může vypadat konkrétně

  • Správa smluv a archivace dokumentů
  • Zpracování reklamací a doručení zásilek
  • Zpracování faktur a doručování korespondence
  • Digitalizace smluv a jejich archivace
  • Kontroly a audity dokumentace

Metrika výpočtu ceny

V tomto případě se nejedná o odbavování hovoru, ale o zpracování dokumentu nebo požadavku

Doba zpracování je posuzována individuálně na základě složitosti požadavku

Do zpracování je zahrnuta jak doba samotné práce, tak případná navazující administrativa

Jde o jeden z klíčových ukazatelů výkonnosti, kdy každému klientovi je stanovena konkrétní délka zpracování dle náročnosti

Cena

Závisí na rozsahu požadavků týkajících se správy a digitalizace dokumentů, cena se pohybuje v rozmezí 7,90 – 18 Kč za odpracovanou minutu

Vzorového případu digitalizace 12 000 dokumentů vychází na 360 000 Kč

Nechte si zpracovat individuální cenovou nabídku.
Obraťte se na našeho obchodního zástupce

Důkladný reporting

Denní čísla, měsíční sumáře, online náhledy přesně tak, jak jste zvyklí provoz sledovat a vyhodnocovat.

ISO standardy a vysoké zabezpečení

Máme nejen ISO 9001, které je zaměřené především na kvalitu našich služeb, ale i ISO 27001, na které často nedosáhnou ani banky. Jde o zabezpečení dat a informací ve společnosti. Naše procesy a bezpečnostní opatření jsou na vysoké úrovni a není třeba se ničeho obávat. Ručíme za to, že vaše data i data vašich zákazníků jsou u nás v bezpečí.

Ohromnou flexibilitu

Když se něco pokazí a potřebujete spustit krizovou linku, máte měsíční promo akci s nutností navýšit dočasně kapacity, je vánoční shon a nestíháte nebo naopak potřebujete rychle snížit náklady, dokážeme vám díky naší vysoké kapacitě rychle pomoci.

Certifikace

Díky ČNB certifikaci pro zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů a zprostředkovatele dle zákona o distribuci pojištění a zajištění jsme vhodným partnerem i pro banky a pojišťovny.

Kontaktní formulář

Pokud vás zajímá, s čím vším vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vyberte si termín a my vám na online schůzce představíme vše potřebné. Během jedné hodiny tak budete mít kompletní přehled o našich službách.

* -> Povinné
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.